»Smo podpora in pomoč podjetjem in organizatorjem dogodkov; imamo dva produkta, ki sta povezana ali pa lahko delujeta ločeno – eno je spletna platforma, kjer v šestih korakih lahko ustvarimo vse potrebno za organizacijo dogodka, in nam pomaga pri ‘menedžiranju’ udeležencev, drugo pa so orodja za sledenje (mobilni telefon ali ročni terminal ter inovativno RFID UHF stojalo za brezstično beleženje prehodov udeležencev), je na 9. INNOtalksu, ki ga je ABC pospeševalnik 13. novembra 2018 organiziral na Fakulteti za management Univerze na Primorskem, predstavil podjetje ID.Conference njegov direktor Jurij Triller, ki je povedal tudi, da je podjetje ravno v fazi iskanja semenskega kapitala.

 

Jurij Triller; FOTO: Siniša Kanižaj / ABC pospeševalnik

Jurij Triller je svojo podjetniško kariero začel s trženjem revije Joker, nadaljeval pri medijskem podjetju, ki je kasneje med drugim začelo izdajati Playboy, Man’s Health, Cosmopolitan,… pri rosnih 23. letih pa je bil že vodja trženja. Kasneje je s kolegom ustanovil trženjsko agencijo, med drugimi je vodilo  trženje za revije od Playboya do Avtomoto Magazina, omenjene založniške hiše. Nadalje pa je bil solastnik in vodja trženja oglasnega prostora brezplačnega časopisa Dobro jutro.

Tik pred gospodarsko krizo sta Jurij Triller in njegova žena Jasna dobila sina, Jurij pa je prevzel vodenje podjetja IDentiks, ki ga je že leta 2005 ustanovila Jasna in ki je danes najbolj prepoznavno po vseh vrstah PVC  kartic ter kartičnih in RFID sistemih, ki predstavljajo različne rešitve v povezavi s karticami, s prodajo pa presegajo 700.000 evrov letno, poslujejo z dobičkom in neprestano vlagajo v razvoj, med drugim so poslovanje razširili tudi na Hrvaško. Rešitev IDE.Konferenca so tako začeli razvijati znotraj podjetja, po vstopu v ABC pospeševalnik in prejemu investicije pa so naredili spin off podjetje ID.Conference.

9. Innotalks na Fakulteti za management; FOTO: Siniša Kanižaj / ABC pospeševalnik

Na INNOtalksu je Triller mladim zaupal, da je vselej dobro izkoristiti mentorsko podporo, katere je danes po njegovih besedah veliko več kot je je bilo v času, ko je bil sam mlad podjetnik. Udeležencem INNOtalksa je zaupal tudi, naj se v projekte ne podajajo zgolj in izključno zaradi denarja. »Pomembno je, da se dobro razumete tudi z ekipo, tudi brez dobrega produkta ne gre,« je dejal in priznal, da je za uspeh najbolj ključna ekipa in seveda odnosi.

»Ne hoditi s cmokom v grlu na delo,« je dejal in mladim dejal, da se je o vsem mogoče pogovoriti, da pa vendarle morajo tudi zaposleni razumeti, da imajo direktorji poleg vodenja ekipe še cel kup drugih delovnih obveznosti. Na vprašanje, ali se spustiti v posel s prijateljem, je Jurij Triller odgovoril, da to ni nujno vedno temelj za uspeh – včasih celo nasprotno. Tudi družinska podjetja imajo svoje izzive, saj sta v tem primeru zakonska partnerja skupaj 24 ur na dan – torej zasebno in poslovno, je povedal.

Študenti Fakultete za management; FOTO: Siniša Kanižaj / ABC pospeševalnik

Glede podjetja ID.Conference pa je Triller dejal, da je – tako kot pri ostalih start-up podjetjih – ključno, da so odprti za odziv trga in sprejetost na ciljnem trgu. ID.Conference, ki torej poenostavlja organizacijo dogodkov, je sicer v sedmih letih sodeloval pri organizaciji 120 dogodkov z več kot 50.000 udeleženci.

Ekipi pa je pri zastavljeni poti znatno pomagal pospeševalni program ABC pospeševalnika, nadalje pa tudi konvertibilno posojilo za zagon inovativnih podjetij Slovenskega podjetniškega sklada, je povedal Triller in dodal, da trenutno podjetje išče semenski kapital v višini dvesto tisočakov, s katerimi bi med drugim zagnali ‘marketplace’ – platformo, ki bi podpirala njihovo osnovno dejavnost in s katero bi torej še nadaljevali poenostavljanje organizacije dogodkov, natančneje njihovim naročnikom bi omogočala dobiti ponudbe za različne produkte kot so catering, prostori, ozvočenje, ovratni trakovi, cvetje …, skratka vse kar  lastnik dogodka potrebuje za izvedbo dogodka.

Jurij Triller o ID.Conference; FOTO: Siniša Kanižaj / ABC pospeševalnik

Podjetnik je študentom Fakultete za management položil na srce tudi, naj se, ko imajo določeno podjetniško idejo, najprej pozanimajo, koliko podobnih ali celo enakih projektov je že ‘tam zunaj’, naj bodo odprti za iskrene odzive s trga in naj te tudi upoštevajo, obenem pa jih je opozoril, da sama ideja ni dovolj in še nima (tržne) vrednosti.

»Ideja vam nič ne pomaga, če je ne uspete prodati,« je poudaril in menil, da je treba opustiti zaljubljenost v idejo, če ta ne ‘pije vode’. Po drugi strani pa, je dodal, »če iščete delo v start-up podjetju, vedite, da ne boste imeli takoj najboljšega plačila, se boste pa ogromno naučili«.

»Naj vam ne bo vodilo denar, saj je denar le posledica,« je poudaril Jurij Triller in sklenil, da vselej velja poslušati svoj notranji glas.