FestINNO 2018
Innovation challenge
INNOtalks
CargoX - uspešna ICO kampanja
FestINNO
Delavnica razvoja Blagovnih znamk
INNOlab Koper
INNOschool
Obisk delovnega okolja in sodelovanje s prakso
previous arrow
next arrow
PlayPause
Slider
INNO

INNO ni samo še ena znamka. Je veliko več!

 Je znamka projekta Nuvolak2 in predstavlja mesto širjenja ter skupnost za podporo inovacijam. S ciljem razvoja inovativnih marketinških praks za doseganje globalne konkurenčnosti malih in srednjih ter startup podjetij na slovensko-italijanskem čezmejnem območju, povezuje znanje, izkušnje in dobre prakse vodilnih podjetij na področju tematike inoviranja, marketinga, brendinga in uporabe sodobnih IKT tehnologij.

Prof. dr. Mitja Ruzzier

UP, Fakulteta za Management, Vodja projekta Nuvolak2

INNO tools logo

INNOtools = Mikrobiz.net

Večjezična spletna platforma, ki brezplačno na enem mestu ponuja:

  • obširno bazo znanja o podjetništvu, ustanavljanju in vodenju podjetij v Sloveniji in Italiji,
  • bazo mentorjev in podpornih institucij,
  • orodja za učinkovito poslovno načrtovanje (poslovni načrti, poslovni modeli, načrt izgradnje blagovne znamke),
  • sejmišče čezmejnih podjetniških priložnosti z možnostjo mreženja, povezovanja in izmenjave poslovnih idej in priložnosti.
INNO talks logo

Mesečni podjetniški klepeti v Italiji (SDGZ, Ecipa, Aries, Confcommercio) in Sloveniji (ABC Akcelerator), kjer ob sproščenem pogovoru gostimo uspešne podjetnike ter druge strokovnjake iz podjetniškega kot tudi marketinškega področja, ki z nami delijo svoje zgodbe in recepte za uspeh. Neformalni klepet nadaljujemo z gosti ob kavi in rogljičku ali aperolu, kjer izvemo še za vse začimbe, ki so za to potrebne.

Sledite nam na Facebook-u za natančen program dogodkov!

festINNO logo

festINNO = festival of INNOVATION

Letni regijski čezmejni dogodek za predstavitev, povezovanje in snovanje širših podjetniških aktivnosti, stičišče povezovanja akademske sfere, gospodarstva, zainteresirane javnosti ter načrtovalcev politik podpore podjetništva

Koper, 26.Maj, 2020

INNO lab logo

UP, Fakulteta za Management, Koper Otvoritev 29.5.2018 Università Ca’ Foscari, Venezia

Posebej opremljena učilnica s sodobnimi tehnologijami 3D tiskanja, 3D skeniranja, aplikacijami in pripomočki za obogateno resničnost (AR in VR) namenjena spodbujanju kreativnosti, uporabe novih tehnologih in orodij, dizajnerskemu razmišljanju, prototipiranju ter inoviranju na sploh.

INNOschool

Izmenjava izkušenj in prenos znanj iz gospodarstva in stroke v akademsko sfero.

Gostovanje strokovnjakov v okviru formaliziranih dodiplomskih in podiplomskih izobraževanj Univerze na Primorskem, Fakultete za Management in Univerze Ca’ Foscari Venezia.

INNO tips logo

Delavnice in krajša informativna svetovanja v Italiji (SDGZ, Ecipa, Aries, Confcommercio) in Sloveniji (Obrtna Zbornica Logatec) za podjetnike namenjene izboljšanju kompetenc ter ozaveščanju pomena sodobnih marketinških pristopov ter blagovnih znamk za povečanje mednarodne konkurenčnosti.

INNOtips delavnica
inno_blog

BLOG zapisi o podjetništvu, startupih, podpornem okolju, inovativnih marketinških orodjih in dobrih praksah podjetništva na čezmejnem območju Slovenije-Italije.

E.A.S.I.P. COMP – Kako povečati podjetniške kompetence študentov

E.A.S.I.P. COMP – Kako povečati podjetniške kompetence študentov

Podjetništvo prinaša družbi številne pozitivne učinke kot so na primer ekonomska rast, inovativnost in ustvarjanje novih delovnih mest. Zaradi tega večina dr ...
Uporaba metodologije “Design thinking” pri poučevanju podjetništva

Uporaba metodologije “Design thinking” pri poučevanju podjetništva

Večina se strinja, da se podjetništva ne da naučiti le iz knjig. Pri poučevanju podjetništva je ključno, da se mladi aktivirajo, se sami preizkusijo v re ...
Razvoj blagovne znamke: Vitka blagovna znamka in kako ustvariti uporabnike, ki bodo našo blagovno znamko občutili kot strast

Razvoj blagovne znamke: Vitka blagovna znamka in kako ustvariti uporabnike, ki bodo našo blagovno znamko občutili kot strast

Definicije blagovne znamke se razlikujejo med avtorji in prav tako nam različni avtorji na drugačen način predstavljajo razvoj blagovne znamke. Gardner in ...

INNO ni samo še ena znamka. Je veliko več!

Partnerji projekta NUVOLAK2

logotipi_partnerji-08
logotipi_partnerji-01
logotipi_partnerji-02
logotipi_partnerji-05
logotipi_partnerji-06
logotipi_partnerji-07
logotipi_partnerji-09
logotipi_partnerji-04
logotipi_partnerji-03

NUVOLAK2 project is co-financed by the European Regional Development Fund (ERDF)
through the Interreg V-A Italia-Slovenia 2014-2020 programme.

OSTANI OBVEŠČEN